Lite nytt

Jag fick lite dåligt samvete för att jag inte orkat ta tag i scannandet, så jag gjorde det på en gång. Men jag scannade bara in korten, det får räcka för ikväll :)


Här kommer lite födelsedagskort:

263472-82
Här har jag testat mitt nya alfabet till cuttlekids :) Stansade ut två st b och la dom lite omlott så det blev lite skuggeffekt.

263472-81
Klänningen är inte så gul i verkligheten. Jag har målat den med promarker- saffron.
På hjärtana har jag lagt 3d lack.

263472-80
Här har jag gjort ett kort till sonen som snart fyller :)


263472-83
Det här kortet är till lilla Alva som fyller 3 år.
Rosa och glitter passar bra till en 3-årig tjej tycker jag :)

263472-78
Det här kortet har jag gjort från en skiss som jag hittade på nätet.
Kläderna är målade med promarker- saffron så de är mer orange i verkligheten.

263472-77

Här har jag använt mina nya datumclearstamps från Maya Road.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0