Snart nya alster på G

Igår var det dags för pysselkväll med tjejerna igen :) Det är så roligt, våran lila grupp bara växer och växer. Vi är nu uppe i 6 personer som scrappar tillsammans en kväll i veckan när barnen har somnat :)
Jag var trött efter allt jobbande så det enda jag fick gjort det var att stämpla upp lite motiv och måla dom *ler*
Men det blev ett kort ikväll när jag tittade på Let´s Dance. Tyvärr kan jag inte lägga upp det i bloggen förrän om 2 veckor eftersom min mor ska få det när hon fyller.

Imorgon ska jag till Karlstad och då blir det ett besök hos Annas Scrapbooking.
(Bilen styr automatiskt dit när man är i Karlstad)
Jag hoppas på lite nya papper, ngn ny promarkerpenna och lite dekorationer.Det gör inget om det blir ngn ny stämpel oxå :)
Så förhoppningsvis har jag ett nytt kort att lägga ut i bloggen imorgon kväll.

Kommentarer
Postat av: Jeanette Andersson

Aha du har redan gjort mitt födelsedagskort!!!
Duktig flicka!!!
Kram mamma

2008-02-23 @ 00:36:00
Postat av: Marion

Vi MÅSTE ta någon kväll och pyssla lite tillsammans. Inspirera varandra lite.

2008-02-23 @ 20:46:00
Postat av: Anonym

Självklart ska vi ha en pysselkväll :)
Det är bara du hör av dig!

/Erica

2008-02-24 @ 09:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0